Monday, November 22, 2010

Pakej Kesesuaian Produk Goji Health Builders

Boleh dikatakan produk goji keluaran Health Builders Sdn Bhd. amat berkesan untuk meningkatkan kualiti kesihatan dan merawat pelbagai masalah kesihatan melalui pengambilannya yang berterusan. Cadangan berikut adalah hasil dari penelitian dah maklumbalas daripada mereka yang telah mencuba dan mengambil Goji Classic, Goji Soya dan Goji Eucollagen. Kini mereka telah menikmati kualiti kesihatan yang bertambah baik dari hari ke hari.

Selain dari produk berasaskan goji, Health Builders juga mempunyai produk kesihatan yang tidak kurang hebatnya dan amat sesuai sebagai kombinasi pemakanan untuk diambil bersama dengan produk gojinya iaitu Eucommnia Leaf TeaHerbeunine CapsuleMinyak Kelapa Dara Organik dan Tea Rooiboss.

Masalah jantung atau tekanan darah tinggi

Dicadangkan pengambilan berterusan Goji Soya dan Eucommia Leaf Tea serta Minyak Kelapa Dara Organik.

Kencing Manis (Diabetes)
Dicadangkan pengambilan berterusan Goji Classic dan Eucommnia Leaf Tea serta Minyak Kelapa Dara Organik.


Masalah hubungan suami isteri atau penambahan kualiti hubungan suami isteri.
Dicadangkan pengambilan Goji Classic bagi lelaki dan Herbeunine Capsule untuk perempuan.

Stroke
Dicadangkan pengambilan yang berterusan Goji Classic atau Goji More atau Goji Yumberry, Eucommnia Leaf Tea dan Minyak Kelapa Dara Organik.

Gout dan Sakit Urat
Dicadangkan pengambilan yang berterusan dengan Goji Classic, Goji Eucollagen dan Tea Roiboss.

Pengekalan kesihatan yang berterusan

Dicadangkan pengambilan berterusan Goji Classic @ Goji Eucollagen dan Eucommnia Leaf Tea atau Tea Rooibos dan Minyak Kelapa Dara Organik.


Bagi mereka yang menghadapi masalah berat badan yang berlebihan 
Kombinasi Goji Classic @ Goji Eucollagen dan Eucommnia Leaf Tea serta Minyak Kelapa Dara Organik untuk lelaki manakala, Kombinasi Herbeunine Capsule dan Eucommnia Leaf Tea serta Minyak Kelapa Dara Organik untuk wanita sangat berkesan membantu mengurangkannya secara semula jadi.


Produk goji Health Builders juga telah terbukti berkesan untuk masalah-masalah kesihatan yang lain seperti migrain, kencing tidak lawas, masalah batu karang, resdung, sakit-sakit sendi, kelesuan dll.

No comments:

Post a Comment